Ahad, 25 Mac 2012

~aku dan kamu~

23/3/2009..
meninggalkan seribu kenangan antara aku dan kamu...
masih ku ingat waktu dahulu..
kali pertama kita bertemu...
terpaut hatiku ingin dekati..
siapa nama mu ingin ku tahu...
kau terangi hari-hari ku...
seindah pelangi yang hadir selepas hujan...
tidak pernah ku duga, ikatan terpatri antara kita...
terasa duniaku gelap tanpa mu...
kau hadir bagai pelangi indah warna menyinari hari-hari ku...
aku cuba bahagiakan kau...
aku tak suka kau bersedih..
bahagianya kita hanya kita yang tahu...
16/11/2011..
terhenti disini...
semuanya berakhir adalah kerana kesilapanku sendiri..
aku yang terlalu mengikut perasaan...
aku telah abaikan kasih sayang yang dia bagi...
bila ada tidak dihargai.. bila xad baru  mula rasa kehilangan...
hebatnya cinta yang kau bagi...
sehingga hari ini aku tidak dapat melupakan semua tentang kita...
aku tahu, kau sudah jumpa orang yang lebih baik dari aku..
yang mampu tunaikan apa sahaja kehendakmu..
bila bersendiri...
selalu dibayangi cerita yang lalu...
apabila hatiku cari ketenangan... apa yang terjadi itu semua lumrah didunia...
kadang gembira, kadang ketawa... mengapa aku masih bergini, terlalu sukar untuk melupakannya..
walau aku tahu, kita sudah tidak bersatu hati lagi...
mungkin ini akibatnya, cinta pertama buat ku....adakah aku masih cinta? atau aku hanya merindu?



3 ulasan:

  1. hargai cinta saat ia hadir..kerana kau akan kehilangab saat cinta tak bersatu lagi:)))

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul kata org,. jatuh cinta sangat mudah.. tetapi, nak melupakan nya begitu sukar..

      Padam
    2. yup...
      easy come...
      hard 2 forget it...

      Padam